24. tammikuuta 2017

Resident Evil 7 on julkaistu

6 kommenttia:

  1. En osta tätä ressaa ikinä. Ykköspersoonia ei pelaa kukaan. Pilalle se vaan tämäki meni.mikä siinä onki. Ressa 4, 5, 6 ja vielä tämäki ressa 7 pilattu. Ja piti tulla zompi peli ja ei tullu. Toivottavasti oli vika ressa mitä tekevät

    VastaaPoista
  2. Ykköspersoona tekee pelistä paljon pelottavamman olen itse pelannut ja peli on paljon parempi kuin re 5 tai 6 ei tarvi olla tommonen pilkunnussija

    VastaaPoista
  3. Vaikka peli RE7 onkin ensimmäisestä persoonasta kuvattu, on se kuitenkin Ressoin Ressa mitä on julkaistu hemmetin pitkään aikaan. Loistava peli vaikka lopussa vähän lässähtääkin.

    VastaaPoista
  4. Ressa 7 on paskin pelin ikinä. Te pulunussija voisitte hereillä todellisuuteen, ettei tuo ole mitään tekemistä Resident Evil-pelisarjoihin ollenkaan. Täysin ylikehuttua ja jump scare on nähtyä liian usein peleissä.

    VastaaPoista
  5. Itse olen pelannut vain demon, ja sen perusteella täytyy sanoa että toivon peleiltäni muutakin kuin oksetusta ja sydänkohtauksia.

    VastaaPoista
  6. Pakko myöntää, mutta itse tykkäsin tästä, ehkäpä juuri grafiikan ja juonen suhteen... peli tuo miljöön lähemmäs kuin ennen ja hahmot ovat helposti samaistuttavia, koska osassa tilanteissa voi nähdä oman perheensä. Miinuksena Ethanin persoonaton hahmo, joka näyttää tunteensa harvoin ja joka suhtautuu tilanteisiin hieman liian tyynesti. Tosin pelin huumori toimii hyvin.

    VastaaPoista