Famitsu-lehti väittää että Wii-konsolille tehdään oma versio pelistä Resident Evil Zero. Ilmestymispäivä on Japanissa tänä kesänä eikä peliä aiota julkaista muualla.
Capcom on ilmoittanut myyntilukujaan. Resident Evil-pelisarja on Capcomin kautta aikojen myydyin 34,5 miljoonalla kappaleella. Resident Evil 2 on sarjan myydyin peli, PS1-versiota myytiin 5 miljoonaa.
Resident Evil 4:n myyntiluvut: PS2-versio 2 miljoonaa, Gamecube 1,6 miljoonaa ja Wii 1,15 miljoonaa. Umbrella Chroniclesia on myyty 950 000.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti