24. helmikuuta 2008
Osallistu
kilpailuun
ja voita Resident Evil: The Umbrella Chronicles-peli.
Vastaus kilpailukysymykseen: ravistaa Wii-ohjainta kerran.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
‹
›
Etusivu
Näytä internetversio
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti