Resident Evil paitoja
Näytetään tekstit, joissa on tunniste resident evil. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste resident evil. Näytä kaikki tekstit

22. maaliskuuta 2026

Resident Evil 30 vuotta!

Resident Evil -pelisarja täyttää tänään 30 vuotta. 

 

Ensimmäinen Resident Evil-peli jota pelasin oli Resident Evil 2, siksi se onkin minulle rakkain. 

 


 

Ensimmäisen Resident Evilin olen pelannut läpi vain kerran. Ensimmäisellä yrityskerralla tein rage quitin kun ensimmäinen hunter tappoi minut.

 


 

Muistan sen kun menin pikkuveljeni kanssa ostamaan peliä Resident Evil 3: Nemesis, veljen ikä kun ei sen ostamiseen riittänyt. Sitten veli tarvitsi kyseiseen peliin läpipeluuohjeen, ja siitä sai alkunsa Resident Evil suomeksi -nettisivusto ja foorumi. Ilman tuota foorumia en olisi koskaan tavannut puolisoani, jonka kanssa yhteiseloa on nyt takana 17 vuotta.

 

Syntymäpäivän kunniaksi pelasin peliä RE2, randona tietysti. Toivon että Capcom paljastaa Chrisin olevan Leonin vaimo... 

 

 

1. syyskuuta 2014

21. joulukuuta 2011

6. huhtikuuta 2011

Resident Evil-pelien 15 vuotta